Політичний консалтінг, політичні комуніцкації, менеджмент виборчих кампаній
(044)-227-67-92

Як негативні кампанії використовуються на виборах

На останніх президентських виборах в США частка негативної телереклами складала 80%. Дослідження довели, що негативна інформація краще запам’ятовується і краще привертає до себе увагу. Для політичних цілей – вона більш ефективна.

Але негативні кампанії не завжди дають потрібний результат. Іноді навпаки, вони допомагають конкуренту. Про те чому і коли це відбувається, розповідає політтехнолог Андрій Прокопенко:

Назад до каталогу новин

Контакти

«Prokopenko & Associates»
01011, Київ, вул. Рибальська, 2
Телефони:
(044)-227-67-92
(044)-288-84-88
Замовити дзвінок
Написати лист:
contact@prokopenko.ua